недеља, 22. април 2018.

Osoba od poverenja

Pojavila si se u mom životu iznenada
a promenila me iz osnova, bez nadoknada
U stvari, družili smo se vrlo kratko
a činilo mi se da nam sve ide glatko.

Otkrila sam pred tebe svoju dušu
iako sam često želela glumiti plavušu
Znala si da me isprva, kao knjigu čitaš
i tebi pričala sam sve, bez da pitaš.

Sa tobom ispočetka sve je bilo tako lako,
a zapravo, nestajala si u etapama, polako.
Pomislila sam da zameniti te može netko
a u suštini takve poput teb se sreću retko.

Verovala sam da od mene same, bolje me poznaješ
i možda baš zbog toga danas tako nedostaješ
Bez potrebno, u sebi prošlost davnu vučem, premotavam
i tako dane, koje nemam, uzaludno iskorištavam. 

Naravno, opet pokušavam da te vratim,
a dobro znam šta valja da uradim:
Da te pustim, da ideš, da nestaneš,
i nekoj drugoj "osoba od poverenja" ti postaneš.

Нема коментара:

Постави коментар

konstruktivni komentar

Dilema

U meni žive dve strane Volim da kažem da su to dve dame. Prva, doduše, je prava dama Druga, uglavnom ostane sama. Jedna je društve...